Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Καλώς Ήρθατε στην Μεγάλη Βρετανία.

Η διαφορετικά καλώς να ορίσετε παιδιά..Λοιπόν αυτή είναι η πρώτη μου απόπειρα να γράψω δημοσίως οπότε θέλω κατανόηση έτσι?
Για να γνωριστούμε λέγομαι Ζωή είμαι από τη Θεσσαλονίκη και πριν ένα μήνα,πήραμε τη μεγάλη απόφαση με τον φίλο μου να ανέβουμε στο νησί.
Κατανοώ οτι για κάποιους είναι δύσκολη απόφαση,οτι πολλοί σας αποθαρρύνουν και σας λένε να καθίσετε εκεί που είστε.ΜΕΓΑ λάθος να σας τα λένε και ακόμη μεγαλύτερο να τους ακούσετε. 
Δε θα σας πω οτι το Λονδίνο είναι παράδεισος, ούτε και η κότα με τα χρυσά αυγά.Θα σας πω μόνο αυτό που λέω και στους φίλους μου,ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ.
Αν σκοπεύετε να έρθετε με τη λογική του Νεοέλληνα,εγώ θα σας τα μάθω όλα,εσείς οι ξένοι δε ξέρετε τίποτα και όταν εμείς είχαμε την Ακρόπολη εσείς ήσαστε πάνω στα δέντρα λυπάμαι που σας το λέω αλλά οι προαναφερθέντες,αυτοί μωρέ που σας έλεγαν να καθίσετε Ελλάδα,δίκιο είχανε.
Ας μιλήσουμε για όλους εμάς λοιπόν που αποφασίσαμε να έρθουμε στην Αγγλία και συγκεκριμένα στο Λονδίνο.
Ξέρω ακριβώς τι σας προβληματίζει,πριν ένα μήνα ήμουν στον καναπέ του σπιτιού μου και έψαχνα το internet για πληροφορίες...Κάποιος να βοηθήσει ρε παιδιά,να μας πει ποια περιοχή είναι πιο ασφαλής,πως θα γίνουν οι διαδικασίες να είμαστε νόμιμοι και να πιάσουμε δουλεία,πως θα ανοίξουμε τραπεζικό λογαριασμό,πως θα μετακινούμαστε,πως θα μιλάμε φθηνότερα με Ελλάδα...
Και ΟΟΟΟΛΛΑΑΑ αυτά που καταλήγουν να κάνουν το κεφάλι σου καζάνι και λες,ΑΣΤΟ ΔΕ ΠΑΩ ΠΟΥΘΕΝΑ... Μέχρι να ξανανοίξεις την τηλεόραση και να μαυρίσει η ψυχή σου.
Γι αυτό λοιπόν επειδή κατανοώ πλήρως την κατάσταση όλων σας,δημιούργησα αυτό εδώ το blog.Θα προσπαθήσω να μεταφέρω όλα όσα έχω μάθει ως τώρα και φυσικά όσα θα μαθαίνω καθημερινά.
Οποιες ερωτήσεις έχετε φυσικά είναι καλοδεχούμενες και θα προσπαθώ να σας τις απαντώ.
Αυτή ήταν η μικρή εισαγωγή μου,το πρώτο θέμα που θα προσπαθήσω να έχω έτοιμο αύριο θα είναι η ανεύρεση σπιτιού.Μέχρι τότε keep on searching guys!!!:)

5 σχόλια:

  1. Zoi Se eyxaristoume gia to polu xrhsimo ar8ro sou! pws mporoume na er8oume se epikoinwnia gia perissoteres plhrofories?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. zoi pragmatika to blog sou einai polu voithitiko! omws 8a h8ela perissoteres plirofories! uparxei tropos epikoinwnias?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ζωη , μπραβο πραγματικα πολυ ωραια αυτα που γραφεις..Μπραβο σου που μπηκες στον κοπο να ασχοληθεις και να γραψεις τις εμπειριες σου για να βοηθησεις και μας που ειμαστε στο ψαξιμο..Αν εχεις καποιο εμαιλ η κατι τετοιο για περισσοτερες πληροφοριες πες το μου εδω να στειλω.
    Εγω βασικα ειμαι και πολυ μικρος μολις 21.Αλλα θελω να παω προς τα κει και δεν ξερω τι παιζει απο πιο απλες δουλειες οπως service barman και τετοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Zwh prin 2 bdomades irtha agglia kai trexo na kano th grafiokratia help....
    Kai pedia apo douleies polles mononoreksi na exeis na douleueis..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Zwh prin 2 bdomades irtha agglia kai trexo na kano th grafiokratia help....
    Kai pedia apo douleies polles mononoreksi na exeis na douleueis..

    ΑπάντησηΔιαγραφή